Statusuri Dnd noi funny


” Bizy rau…. dar nu stiu de ce?! “

” Da?? Bine…. PA!!! ”

” Cant la capsator… DND! “

” DND… fumez un pachet de tigari! ”

»” Acum am treaba… mai tarziu sunt tot ocupata, dupa… ies in oras, cand ma intorc n-am timp… “

»” DND… fac baitza in caditza! ”

»” DND… ma bate mama! ”

»” DND… il iau la bataie pe adrian prietenul meu imagina… “

»” DND… sortez nisip! ”

»” DND…nu-mi deranja messu`… ”

»” Ma balacesc… DND ca te stropesc! “

»” Please try again never… ”

»” Nu pot sa vorbesc acum, am mancat ceapa… ”

»” DND… f*t mushte… bazai?? ”

»” Don’t abuse the BUZZ !!! ”

Lasă un răspuns

