Statusuri Funny Amuzante


  • Sunt niste microfiinte cu cap si codita, umbla-n grup in lichid propriu. Daca intri-n contact cu ele, ai putea avea urmari pe mai multe luni… Da, virusurile…
  • Ai pierdut averi si bani, ai pierdut si ani de scoala, ai pierdut si grau-n spic, dar cand p*** ti se scoala parca n-ai pierdut nimic.
  • Salut sunt eu mobilul tau! Vroiam sa ies scurt din buzunar, mirosul ala ma omoara! Eu cred ca ti-a murit putza!!!
  • This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, a cat, idiot cat, busy cat, for cat, 20 cat, seconds cat! Now read it all without the word cat!
  • Te vreau, te doresc vreau sa te fac sa suferi sa te tarasc in pat si sa plangi de durere si pana la urma tot a mea vei fii. Cu drag GRIPA…
  • Adori trupul meu dulce …iti place cand buzele noastre se ating … esti in al noualea cer cand simti in tine picaturile mele… sunt acelasi eu: Jack Daniels!
  • Doresc nebuneste sa te vad, sa-ti ating cu buzele formele de sus pana jos, sa-ti simt lichidul in gura… te apreciez, te vreau pentru totdeauna… Coca-Cola.
  • Acest mesaj a fost trimis exclusiv pentru persoanele dragute si frumoase. Evident l-am trimis la un numar gresit. Ne pare foarte rau pentru deranj!
  • Prietene, aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete …deci la urma urmei lumea are nevoie de tine.
  • Ma uit la Luna… luna e superba! Ma uit la tine si…si…mai bine ma uit din nou la Luna !
  • Am incredere in tine pt ca esti prietena mea, dar de ce ma vb pe la spate? De ce nu-mi spui in fata? De ce spui tuturor….cat de draguta sunt? De ce?
  • Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta dar eu unde sa ma ascund?

Lasă un răspuns

