Statusuri de Craciun


  • Fie ca bucuriile si gandurile frumoase ale prezentului sa devina amintirile frumoase ale viitorului. Craciun fericit!
  • Sa fii iubit(a)! Mos Craciun mi-a promis ca-mi va aduce anul acesta ceva frumos si nostim daca voi fi cuminte. Am fost cel mai cuminte baiat din lume si acu te voi avea in sfarsit.
  • Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume… Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.
  • Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?
  • Sexul e ca ninsoarea: niciodata nu stii cat o sa dureze si la cati cm o sa ajunga.
  • De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris mosului ca te vreau pe tine de Craciun!
  • Daca un picior de-al tau ar fi Pastele iar altul Craciunul, pot sa te vizitez intre sarbatori?
  • De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris Mosului ca te vreau pe tine de Craciun.
  • Craciun Fericit cu sanatate! Domnul sa iti dea de toate: un strop de fericire, unul de iubire, unul de noroc, toate la un loc!
  • Lovite-ar trenul fericirii, traznite-ar fulgerul iubirii, cadet-ar in kp un sak q bani si un bilet q La multi ani.

Lasă un comentariu