Mesaje Funny Sms Haioase


  • Pt un sarut tasteaza 1, pt o imbratisare tasteaza 2, pt o noapte de neuitat tasteaza 3, iar pt toate astea.. .tasteaza numarul meu.
  • Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine: daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o singura vesta de salvare… mi-ar fi foarte dor de tine!
  • Anunt matrimonial: tanar prezentabil brunet, ochi verzi, atletic, situatie materiala exceptionala, pozitie sociala, masina, 2 vile, relatii politice, nu caut nimic doar ma laud.
  • Ma nasc in buzele tale, sa traiesc in mana ta, sa ard de bucurie cand ma saruti si sa mor la picioarele tale! Ce zici? Ti-ar place? ………………………Mie NU
  • Studiile exp ertilor au dovedit ca un handicapat citeste in acest moment un sms…
  • Do you know what abbreviation ADIDAS stand for?!?! All Day I Dream About Sex !!
  • Am cerut o floare, mi s-a dat o gradina, am cerut o raza de soare, mi s-a dat tot soarele, am cerut sa mi se suga p***, mi s-a dat numarul tau.
  • I think it is time I tell you what people are saying behind your back…! Nice Ass
  • S-a gasit un cadavru neidentificat, mic de statura, urit, chel, fara creier si cu putza mica. Mi s-a facut frica, spune-mi ca traiesti!

Lasă un răspuns

