Statusuri Smechere Pentru Fete


  • in seara fara de sfarsit te rog gandestete la mine vei sti atunci k te-am iubit si k a fost iubire
  • Uesuletul meu de plus hai sa facem dus,doar putin sa ne udam,ce zici puiule`ncercam?
  • La multi ani celor cu nume de buruieni
  • Esti ingerul meu care ma pazeste,care ma iubeste si din cauza asta nu vreau sa iti dau drumul niciodata pentru ca te iubesc esti viata mea,esti Inima”>inima mea,esti,sufletelul meu,….TE IUBESC!!!!
  • Don’t love & cry….. fuck and smile
  • ………evitati excesul de:scoala,teme,invatat……..
  • pt dragoste nu merita sa plangi
  • te’n mata de fain..
  • Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia !
  • Diferita,nu poate fi comparata,Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata.Greu sa ajungi la ea,firesc.Sunt multe ca ea,dar nu toate stralucesc.
  • Cateodata ma gandesc la tn .. Alteori styu k nu e bn .. Dar eu styu k te voi pastra mereu .. In sufletelul meu ..
  • Exista 2 tipuri de oameni in lumea asta:eo sh restu
    prin casa dak e ceva buzz,dar sa nu te speri dak nu raspund inseamna k mam lovit de scaun
  • Dragul meu iubit…La cap tacanit…iti trimit din departate…Un COLAC si`o LUMANARE
  • Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
  • Fara tine ma sting… Ma hranesc doar cu nopti din trecut… Stelele plang in urma ta…Cum as putea sa uit… Cerul e trist… toate vb numai de noi… iar mie… mi-e dor de ochii tai…
  • vreau sa te fut….si sa mio trag cu tine…sa ne cotaim pana nu mai putem….cine vrea sa a futa buzzz am pizda mare…
  • Sa iubim nebuneste tot ce straluceste pe acest pamant, fiindca alta viata nu ne este cunoscuta…
  • Pretuieste-i pe cei care sunt alaturi de tine cu adevarat, pt. ca atunci cand ei nu vor mai fi, tristetea v-a mai castiga o lupta………..iar u te vei inchide si mai mult in tine………nimic nu este pt. TOTDEAUNA !

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

